Редизайн на пространства: дизайн на офис среда

Офисът е място, където прекарваме ⅓ от живота си и приблизително цялата същинска част на деня си. Офисът не е просто пространство, където работим. Офисът е среда, в която изграждаме връзки между хората в компанията и между хората и компанията. През 2021 повече от всякога. Затова и ние не свеждаме офис дизайна до избор на мебели, цветове и материали. Ние вземаме предвид променящите се технологии и нагласи, и работим холистично за изграждане на среда, в която хората реализират повече от себе си.

Какво e дизайнът на офис среда?

В дизайна на офиси пресичаме дизайна на преживяването с архитектурния дизайн. Подхождаме холистично към това как и защо хората използват офиса и им позволяваме да участват в процес на дизайн. Анализираме едновременно даденото пространство, фирмената култура и бизнес процесите, и създаваме интуитивни офиси, които интегрират новите технологии, стимулират продуктивността, колаборативността и креативността, и балансират работа и комфорт. В концепциите, които създаваме често излизаме от брифа за дизайн на офис пространсвто и предлагаме решения за домашния и виртуалния офис защото вярваме, че в офиса на бъдещето трите трябва да работят в унисон.

Koга да ни потърсите за такъв тип проекти?

/ Компании, които инвестират в нов офис;

/ Компании, които планират редизайн на съществуващо офис пространство;

/ Компании, които въвеждат политика за хоум офис и трябва да преосмислят офис пространството;

/ Компании, които въвеждат гъвкав начин на работа и трябва да създадат среда за работа на гъвкави екипи (agile);

/ Компании, които искат да създадат пространство за иновации, експерименти и креативна работа. 

Във всички случаи, нашият подход е за компании, които не търсят само нов стилен офис, а среда, която вдъхновява служителите да изберат компанията и впечатлява посетителите.

Какъв е процесът на работа и колко време ще отнеме?

В създаването на офис среда минаваме през 3 основни фази преди реализацията, която включва разработване и тестване на прототипи, висок клас проектен мениджмънт, move & change мениджмънт. Тези 3 фази траят от 2 до 4 месеца в зависимост от мащаба на проекта:

1 / подготовка, в която дефинираме обхвата на проекта;

2 / проучване, в което обследваме обекта, бизнес процесите и хората;

3 / дизайн, в който хората в компанията могат да участват.

broken image

Как създаваме дизайн точно за вашия офис?

В процеса на дизайн вземаме предвид особеностите и нуждите на вашата компания. Ще се съобразим, ако имате съществуващи мебели, които искате да запазите, ограничения в бюджета, фиксирана дата за преместване в друг офис или международен стандарт за дизайн на офиси, който трябва да приложим. Ключова за нас е и съвместната работа с хората във вашата компания, за да създадем офис, който предлага палитра от пространства, които всички разбират, ползват и обичат.

Промяната на пространството и промяната на начина на работа в организацията са взаимосвързани процеси. Ако вашата компания е поела по този път, вижте обучителните програми, които предлагаме за:

Примери от нашата работа

Създаването на нов или преустройството на стар офис, не са лесни задачи, особено, ако нямате предишен опит. Ако искате да се консултирате с нас как да подходите с предстоящ проект за офис пишете ни на hello@launchlabs.bg, за да резервирате безплатна едночасова индивидуална сесия, в която ще отговорим на вашите въпроси и съвместно ще изведем нуждите и желаните резултати.