профилиране на клиенти /
пътеки от край до край /
оптимизирани процеси /
подобрено потребителско изживяване /
дизайн на пространството /
Подпомагаме мултидисциплинарните екипи в компанията да проучат нуждите и поведението на потребителите и да очертаят подробно пътуването на клиента, като го пресичат с всички операции на компанията, свързани с конкретната услуга. Този процес създава предпоставки за отстраняване на проблемните области в клиентското преживяване, подобряване на организационната синергия и предоставяне на потребителско преживяване, което е автентично за марката и се отличава на пазара.
Като имат предвид тази цялостна картина, екипите съвместно разработват идеи за конкретни възможности за препроектиране на процесите и обслужването на клиентите в ключовите точки на контакт, за да осигурят най-доброто преживяване на клиентите и да създадат силни и дълготрайни взаимоотношения с тях.
резултатите са:
базирани на прозрения /
ориентирани към клиента /
професионално фасилитирани /
холистично съвместно създадени /
потвърдени от потребителите /
съобразени с бранда /
бързо изпълненими /