Коя съм аз?
Мастър в: бранд дизайн и стратегия, стратегическо планиране, комуникация, дизайн на услуги
Фокус: проучване на терен, пазарни и потребителски проучвания, trendwatching, извличане на инсайти, дизайн на програми, фасилитиране на екипи
Брой проведени уъркшопи: > 20
Брой реализирани проекти: > 10
Индустрии: ритейл, бързооборотни стоки, телекомуникации, автомобили, хотелиерство и ресторантьорство, козметика, логистика, ИТ, културни пространства.
От дете анализирам всичко, което се случва около мен - прочетеното в книгите, видяното по телевизията или в живия живот. И по-нататък, всяко решение, било то по математика или за точния аутфит за деня, беше оглеждано от всяка страна, най-вече от философската.
Когато се запознах с понятието 'бранд', бях заинтригувана от възможността да придам смисъл отвъд повърхностното и видимото за очите. И до днес целият ми професионален път се захранва от желанието да помагам в създаването на автентични, пълнокръвни, смислени продукти, услуги и преживявания, които докосват хората и носят стойност, улеснение или радост в живота им.
През последните 9 години имах възможност да се запозная с много различни индустрии от позицията на компанията, на рекламиста, на стратега, на консултанта. Във всяка ситуация търся отговор на два въпроса: “Защо това е важно за хората” и “Как ще подобри живота им”. Днес задавам тези въпроси в ролята на редизайн фасилитатор - човекът, който напътства и води, без да дава готови отговори, за да помогне на идеите да се формират, развият и реализират.
Трите най-важни професионални проекта
В хронологичен ред:
Поставянето на стабилна стратегическа основа във всеки проект, в който участвах през трите ми години на работа в Saatchi & Saatchi и BrandWorks. Основа, която помага на целеустремените маркетолози и щурите творчески екипи да говорят на общ език - този на човешката природа и поведение.
Създаването на независимо студио за бранд дизайн и стратегия - Posoka studio - където заедно със съпруга ми с лекота, хъс и много грижа помагахме на малки и средни бизнеси да разберат стойността на бранда, да разкрият същността си и да поемат в правилната посока.
Възможността да заразявам хората с чиста радост и вълнение чрез разпространяването на суинг танците и културата като инструктор в екипа на Lindy Hop Bulgaria.
Най-голям провал и научени уроци:
Не съумяхме да изградим силен екип, който да движи студиото ни в правилната посока. Не бяхме толкова напористи и отдадени на собствения ни бранд, колкото за брандовете на нашите клиенти.
Дадохме си равносметка, че правенето на всичко наведнъж не е ефективно, продуктивно и здравословно, загърбихме егото си и отстъпихме, за да правим това, в което сме наистина добри, в нов контекст. Промяната донесе и на двама ни вдъхновение и растеж, в личен и професионален план, както всеки път когато дръзнеш да опиташ нещо ново.
В неделя ставам рано...
Заради детския смях, кучешкия лай, шума на листата на дърветата, тъпите шеги на умните ми приятели и за чаша кафе с Васил.