РайфайзенБанк България искаше да предложи високо персонализирано VIP преживяване, за да засили лоялността на своите клиенти.
задание
Проектиране на корпоративния клон и на цялостното клиентско преживяване за най-специалните корпоративни клиенти на банката - физически лица и корпорации.
клиент
нашият подход
Той включи задълбочени интервюта с клиенти на банката и извеждане на клиентските пътеки. Сътворихме уникално преживяване както за клиентите, така и за самите служители, създавайки обстановка, в която да се чувстват като равноправни партньори. Следователно експертите, които работят в този банков клон, нямат собствени работни станции - те просто избират най-подходящото пространство за изключително важна бизнес среща с техния клиент.
продължителност
6 месеца
резултати
Лек, модерен дизайн с мебели по поръчка, които са функционални и гъвкави. Новият дизайн е игрив и креативен и позволява на новосформираните екипи по проекти да създават и оформят свое собствено работно пространство според техните нужди.
![Корпоративен център за специалните клиенти на банката Корпоративен център за специалните клиенти на банката](http://custom-images.strikinglycdn.com/res/hrscywv4p/image/upload/c_limit,fl_lossy,h_9000,w_1200,f_auto,q_auto/150684/861595_510660.png)
фактори за успех
Факторът за успех тук беше прякото проучване, което ни доведе до разбирането, че когато клиент от този профил трябва да дойде в банковия офис, той не идва да получи услуга, а идва да се срещне с доверен партньор. Това ни даде уникална отличителна насока за дизайна.
![Корпоративен център за специалните клиенти на банката Корпоративен център за специалните клиенти на банката](http://custom-images.strikinglycdn.com/res/hrscywv4p/image/upload/c_limit,fl_lossy,h_9000,w_1200,f_auto,q_auto/150684/840632_175839.png)
Научете повече за Редизайн на пространства: дизайн на ритейл среда и как може да бъде приложен във вашия бизнес.