РайфайзенБанк България искаше да предложи високо персонализирано VIP преживяване, за да засили лоялността на своите клиенти.
задание
Проектиране на корпоративния клон и на цялостното клиентско преживяване за най-специалните корпоративни клиенти на банката - физически лица и корпорации.
клиент
нашият подход
Той включи задълбочени интервюта с клиенти на банката и извеждане на клиентските пътеки. Сътворихме уникално преживяване както за клиентите, така и за самите служители, създавайки обстановка, в която да се чувстват като равноправни партньори. Следователно експертите, които работят в този банков клон, нямат собствени работни станции - те просто избират най-подходящото пространство за изключително важна бизнес среща с техния клиент.
продължителност
6 месеца
резултати
Лек, модерен дизайн с мебели по поръчка, които са функционални и гъвкави. Новият дизайн е игрив и креативен и позволява на новосформираните екипи по проекти да създават и оформят свое собствено работно пространство според техните нужди.
фактори за успех
Факторът за успех тук беше прякото проучване, което ни доведе до разбирането, че когато клиент от този профил трябва да дойде в банковия офис, той не идва да получи услуга, а идва да се срещне с доверен партньор. Това ни даде уникална отличителна насока за дизайна.
Научете повече за Редизайн на пространства: дизайн на ритейл среда и как може да бъде приложен във вашия бизнес.