Нашият клиент Еконт имаше за задача да направи редизайн на своя бранд и позициониране и трябваше да преосмисли всички точки на контакт с клиентите.
задание
Създаване на стандартен дизайн, включващ комуникация с бранда и навигация за 600+ офиса на Еконт.
клиент
нашият подход
Направихме задълбочено проучване, което включваше наблюдения на място, интервюта и тайно пазаруване. Резултатите показаха добри нива на осведоменост за бранда, но и необходимостта от подобрения на услугите, особено по време на пиковия час. За да намерим решение, създадохме няколко различни прототипа, които тествахме на 6 места. След одобрение пуснахме още 60, а накрая и във всички 600.
продължителност
3 месеца
резултати
Изследването показа, че първоначалните цели, зададени в клиентския бриф трябва да се променят. Всъщност имаше напълно нов проблем, който трябваше да бъде решен — как да се осигури бързо и безпроблемно обслужване по време на пиковите часове, когато трафикът е 10 пъти по-голям. Тествани бяха няколко различни прототипа: решение за бързо движение, зона за предаване на пратките и бюро за пиковите часове. Тези идеи се породиха от наблюденията на място, когато клиентите идваха с готови за изпращане пратки. Добре опаковани и с поставени етикети, те можеха да бъдат обработени отделно и значително да намалят опашката по време на пиковите часове.
фактори за успех
Наблюденията на място, които доведоха до реални прозрения за удовлетвореността на клиентите. Ловкост от страна на клиента, която позволи промени и тестове по време на спринта.
Научете повече за Редизайн на пространства: дизайн на ритейл среда и как може да бъде приложен във вашия бизнес.