Като част от непрекъснатото усъвършенстване на процесите в Coca-Cola се задълбочава фокусът върху разпространението на клиентски ориентираното мислене и неговото прилагане в работата по проекти.
За тази цел отделът за споделени услуги търсеше подходящо обучение, базирано на методологии като дизайн на услуги и дизайн мислене, които биха могли да подготвят екип от 10 души да бъдат посланици на методологиите и да улеснят обученията по свързани с тях.
задание
Подготовка на независим екип за обучение на вътрешните клиенти на компанията в методологията Design Thinking
клиент
нашият подход
/ Предварителен уъркшоп за изготвяне на персонализирана програма
/ Онлайн обучение по основи на дизайн мислене с екипни упражнения върху реални казуси.
/ Онлайн сесии на тема фасилитаторски и обучителни техники
/ Текущо подпомагане при подготовка и провеждане на ключови уъркшопи
продължителност
5 месеца
резултати
Участниците от обучението вече включват дизайн инструменти в своите сесии и също така използват практики за фасилитиране, за да предоставят интерактивни обучителни преживявания, което е високо оценено от обучаемите.
фактори за успех
/ Високо мотивирани участници, които имаха възможност да приложат наученото в поредица от вътрешни обучения.
/ Включен собственик на проекта, също участващ и подпомагащ обучението.
/ Положителна предколедна енергия
Научете повече за нашите обучителни програми за промяна на нагласите тук и как може да бъде приложен във вашия бизнес.