Истории за редизайн:

5 истински истории за иновативност и гъвкавост

· redesign stories,work,sprint case studies,training case studies

“Истории за редизайн” е поредица от статии, показваща процеса по редизайн на пет от нашите ключови клиенти. Каним ви да поемете с нас по пътя към изграждането на иновативни и гъвкави организации. Всяка история представлява една крачка по този път, като подчертава различнен аспект от него – започва с холистичен поглед над целия процес, последван от ученето/отварянето към на нови нагласи, редизайн на клиентски и служителски преживявания и редизайн на пространства. За финал представяме потенциалните възможности на методите да оставят отпечатъка си върху социални и културни промени за бъдещето общество.

Личните истории, споделени от нашите партньори, разказват както за трудностите, които могат да бъдат срещнати на всяка крачка от пътя, така и споделят стратегии за преодоляването им. Прилагайки комбинация от различни дисциплини във всеки проект, правим така, че компаниите да могат да преминават по пътя към промяната с най-малко препятствия. Това е част от холистичния подход, който проповядваме – да се вземе предвид случващото се на различни нива в организацията и съобразено с това да се адаптират следващите действия.

Ако очаквате да получите готови рецепти за пътя към успеха – не това е точното място. Вместо това, ще станете свидетели как редизайн за огъвкавяване на процеси може да бъде постигнат в различни контексти.

****

Пътуването започва с първото заглавие от поредицата – Лидерство на Новото Време: Фундаментална Гъвкавост в Организацията”. Показвайки как изглежда една организация с холистична нагласа към гъвкавите процеси, фармацевтичната компания Рош ни помага да погледнем в перспектива и да осъзнаем, че редизайнът няма как да спре, точно както еволюцията не би могла.

Втората крачка по пътя е историята за мултинационалната консултантска агенция Аксенчър и постижението на организацията за цялостна промяна на начините на мислене във всичките ѝ офиси в над 200 града по света с Редизайн на Бизнес Мисленето.”

Третият разказ идва с телеком лидера Теленор България, Силата на Клиентско-Ориентираната Компания и Услугите на Бъдещото”, показващ как може да се направи преход от обучение към прилагане на наученото в действие. Мостът е изграден чрез подобреното сътрудничество между вътрешните отдели на компанията и самите клиенти.

Следващата стъпка в пътуването е направена с компанията Коника Минолта България и преодоляването на изкушението да останеш в комфортната си зона – Устойчиво Внедряване на Гъвкави Практики при Дигитализация.”

Говорейки за дигитализация, последната история представя първия изцяло онлайн стартъп хакатон, организиран с Косовската фондация ИПКО и програмата КосЛифт – Иновативни Обучителни Програми за Бъдещи Предприемачи – и как можем да овластим младите в обществото с гъвкав начини на мислене за качествена промяна в голям мащаб.

****

Поредицата е резултат от серия дълбочинни интервюта с нашите партньори. Събраните истории бяха описани с надеждата да ви вдъхновят и убедят, че промяната е възможна чрез прилагането на гъвкав подход и отдаденост.

Както казваме в лончлабс София:

“Редизайнът не се случва за една нощ – той е дълъг процес, който изисква малко визионерски мироглед и много всеотдайност. Въпросът е да се направи първата стъпка към новите начини на работа. Щастливи сме да споделим тези примери на компании, които правят точно това на нашия пазар.”

---

Автор: екипът на лончлабс София.