Банка ДСК се обърна към нас, за да обучим екип от професионалисти, които независимо да правят редизайн на преживяването на своите клиенти. За целта разработихме програма за клиентски ориентирано мислене, с която успяхме да обучим цял отдел за по-малко от 2 месеца.
задание
След сливането на Банка ДСК и Експресбанк, CEO-то на компанията определя клиентското преживяване като приоритет номер едно за банката и създава звено Клиентско преживяване в банката. Брифът към launchlabs e да подготви средния мениджмънт в този отдел да ръководи комплексни проекти и екипи, свързани с подобряване на клиентското преживяване. Целта е те да могат да работят гъвкаво и да постигат иновативни резултати, които да повишават клиентската удовлетвореност.
клиент
нашият подход
Комбинация от практични методи от двете ключови методологии - дизайн мислене и дизайн на услуги. Въвеждащо обучение, последвано от подготовка за фасилитатори и проектно-базиран коучинг по реални проекти.
продължителност
3 месеца, през 2021.
ключови резултати
Изграждане от нула на екип от 16 независими фасилитатори в рамките на 3 месеца
фактори за успех
Стъпкова програма, преминаваща през нива на програмата ни за клиентски-ориентирано мислене - въведение, практик фасилитатор, подкрепа от CEO, добро стиковане с реалния проектен план.
Научете повече за нашите обучителни програми за промяна на нагласите тук и как те могат да бъдат полезни за вашия бизнес и екип.