съгласуване на нуждите на бранда, пазара и организацията /
реализиране на стратегията /
вдъхновяваща визия за бъдещето /
Стратегическото планиране обикновено се извършва веднъж годишно, в тъмна стая, при заключени врати. Използвайки дизайн мислене, бранд дизайн и мислене за бъдещето, ние ускоряваме процеса на планиране на стратегията, като обединяваме ръководството около споделена визия с конкретни стратегически цели и бизнес задачи, основани на реални прозрения от служителите и пазара.
Като създаваме творческа и съвместна среда, улесняваме структурираната работа в екип и потока, който поддържа енергията от началото до края, ние спестяваме на компаниите време, усилия и енергия и превръщаме планирането на стратегии в продуктивна, гъвкава и вълнуваща дейност. Крайният резултат е съвместно създадена стратегия, базирана на обща визия, съгласувана с целия екип, с ясен беклог и общи показатели.
резултатите са:
базирани на прозрения /
ориентирани към човека /
съвместно създадени /
холистични /
професионално фасилитирани /
практични /
вътрешно съгласувани /
вдъхновяващи /