Клиентът ни ING се свърза с нас заради обявен вътрешен конкурс за иновации, който беше глобален между всички офиси на банката. ING България искаше да предложи иновативна идея за банкиране в B2B сектора.
задание
Създаване на нови услуги с добавена стойност за бизнес клиенти в МСП сегмента
клиент
подход
8-седмичен спринт
продължителност
март – април 2014
ключови резултати
Успешно обучени 10 служители и 1 една иновативна концепция, предложена на ING Global Innovation Challenge ( подадени предложения)
фактори за успех
Работа по проект, решаващ реално бизнес предизвикателство, подкрепа от CEO и участието му във всички сесии.
Работихме заедно с клиента 8 седмици и разработихме концепция за дигитална платформа за добавена стойност за МСП. Част от работата ни включваше подробно проучване на клиентите чрез интевюта и фокус групи. Използвахме сторибординг и wirefrаming за да можем да визуализираме новата услуга и канава за бинес моделиране за да опишем стойността, нужните ресурси и потенциални приходи.
ключови резултати
В топ 10 от 1800. Концепцията се прие много добре от CEO-то и беше изпратена в конкурса, което беше избрана в топ 10 от 1800 те иновативни идеи, които бяха представени на глобално ниво.
Година по- късно, повторихме този успех с друг клиент със сходен глобален конкурс за иновации, където подготвихме шест екипа, четири от които бяха избрани да участват на международен финал в Сингапур и един от тях спечели. Спечелилият екип продължи да разработва проекта си във вътрешен акселератор и решението, което те предложиха, в момента се разработва.
Научете повече за нашите редизайн спринтове и как можем да ги приложим за вашите бизнес нужди.