Дизайн на дигитален офис за повишаване на ангажираността на служителите

· work,sprint case studies

Екипът на Теленор България се обърна към нас, за да фасилитираме редизайн спринт за нов продукт, с помощта на който да валидират концепцията си за дигитален офис, който да подобри ангажираността на служителите в компанията.

задание

Екипът на Теленор България беше изправен през предизвикателството да създаде Дигитален Офис за служителите си. Целта на проекта беше да даде възможност на всички 2000 служителя да вършат работата си независимо къде се намират и какво устройство използват.

нашият подход

Спринтът за дизайн на нов продукт определено беше най-добрият инструмент за тази конкретна задача - когато имаме идея за нов продукт, трябва да валидираме концепцията, да разберем кои функционалности да интегрираме, да създадем перфектното потребителско преживяване за приложение, уеб платформа или друг дигитален продукт. С екипа на Теленор България преминахме през фаза на дълбочинно клиентско проучване, тестване и валидиране на нуждите на персоните, използвайки холистичния ни метод и гъвкави инструменти.

продължителност

Спринтът продължи 4 седмици.

резултати

След това Теленор България стартира услугата си Дигитален Офис​, резултат от мокъп, който създадохме заедно с тях по време на спринта.

фактори за успех

Членовете на екипа въведоха нужните клиентско-фокусирани инструменти за тестване, които им позволиха да приоритизират разработването на всички важни функционалности по начин, гарантиращ бързото приемане на новия продукт, както и потребителска лоялност и дългосрочно удовлетворение. Обновената карта на разработването бе значително опростена и спести на компанията стотици хиляди от цената на разработването.

Научете повече за Редизайн на продукти: Спринт за нов продукт и как може да бъде приложен във вашия бизнес.