По време на многократното затваряне вкъщи по време на пандемията през 2020 г., домашният офис стана норма в РайфайзенБанк България. И въпреки че вътрешните проучвания показаха, че както мениджърите, така и служителите са по-щастливи и продуктивни, проблемът с неизползваните офис пространства остава. Банката търсеше нова концепция, която да преосмисли и оптимизира наетите офиси. Предложената концепция трябваше да бъде с ниска цена и да използва повторно (доколкото е възможно) вече наличните мебели.
задание
Преосмисляне на банковите офис пространства в ерата след COVID-19 и създаване на пилотен проект за ново поколение пространства за съвместна работа за банковите служители.
клиент
нашият подход
Проектът се състоя в пет фази. В първите две фази екипа на Лончлабс София съчетахме дизайна на услуги с дизайн мисленето. Резултатът е концепция базирана на идентичността на бранда, бизнес процесите и най-вече идентифицираните служителски нужди. В останалите три фази партньорите ни, архитектите от 7561, на базата на изградената концепция, продължиха с интериорния дизайн на пространството.
продължителност
6 месеца
резултати
Екипно-ориентиран офис, който позволява съвместна работа, социализация и хибриден работен модел, предлагащ лего-подобен модулен дизайн, който е естетичен и игрив. 50% намаление на наемната площ.
фактори за успех
Дори с онлайн семинари успяхме да привлечем участници от РайфайзенБанк България и получихме достатъчно информация от единадесетте посланици.
Научете повече за Редизайн на пространства: дизайн на офис среда и как може да бъде приложен във вашия бизнес.